Е-УПРАВЛЕНИЕТО - УСЛУГИ ЗА ГРАЖДАНИТЕ, 8 - 9 март, International Business School, зала Универсум, улица "Винсент ван Гог" 7
Регистрирайте се

Събитието

19-а конференция по е-управление
"Е-УПРАВЛЕНИЕТО - УСЛУГИ ЗА ГРАЖДАНИТЕ"
8-9 март, International Business Schoolулица "Винсент ван Гог" 7, зала Универсум 

Организатори:
ICT Media & ISACA Sofia Chapter

Под патронажа на Томислав Дончев, заместник министър-председател на Република България

Със съдействието на: Държавна агенция "Електронно управление", Национално сдружение на общините в Република България (НСОРБ), Столична община и Мрежа на асоциациите на местните власти в Югоизточна Европа (NALAS)

Дигиталната трансформация на администрацията е неизбежна, което изисква ускорено развитие на е-управлението и посрещане на предизвикателствата, свързани с тази промяна. По време на Министерската среща по е-управление в Талин в края на миналата година стана ясно, че през следващите 5 години държавите трябва да предприемат „осезаеми стъпки“ за реализация на принципите, заложени в Европейския план за действие за е-управление (2016-2020) и в Европейската рамка за оперативна съвместимост.

Oперативната съвместимост, премахването на хартиения обмен на документи, намаляването на административната тежест чрез възможността за служебен обмен на данни и дигитализация на ресурсите и данните на администрациите, ще бъдат сред темите на 19-ото издание на конференцията.

През годините конференцията традиционно е провеждана със съдействието на Държавна агенция "Електронно управление", Национално сдружение на общините в Република България, Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията и Мрежа на асоциациите на местните власти в Югоизточна Европа (NALAS).

Целевата аудитория на мероприятието са министри, заместник-министри, главни секретари и ИТ директори на ведомствата, областни управители, кметове, заместник-кметове и главни секретари на общини, ИТ специалисти от администрациите, представители на водещи световни и български компании в областта на информационните и комуникационни технологии.

Как протече събитието през 2017г

Лектори

  • Томислав Дончев

    Томислав Дончев Заместник министър-председател на Република България

    Томислав Дончев е избран за заместник министър-председател от 44-ото Народно събрание на 4 май 2017 г. Преди това, на 7 ноември 2014 г., е избран за заместник министър-председател по европейските фондове и икономическата политика от 43-ото Народно събрание. В периода май – ноември 2014 г. е член на Европейския парламент от групата на ЕНП / ГЕРБ. В периода май 2013 – май 2014 г. е народен представител от ГЕРБ в 42-ото Народно събрание. През март 2010 г. става министър по управление на средствата от Европейския съюз в правителството на Бойко Борисов. През 2007 г. е избран за кмет на Габрово. Основен приоритет в работата му като кмет е привличането на външно финансиране и разработването на качествени проектни предложения, с които община Габрово се утвърждава като един от най-успешните бенефициенти в България по отношение управление на проекти с европейско финансиране във всички сфери на социално-икономическия живот. Само за две години са подготвени 21 проектни предложения, от които 19 са получили финансиране. През 1997-1999 г. работи като учител в Хуманитарна гимназия "Св. св. Кирил и Методий" в град Велико Търново, където преподава психология, логика, етика, философия. През 1999-2000 г. е редактор в радио Габрово. През 2000-2004 г. е изпълнителен директор на организацията Високотехнологичен бизнес инкубатор Габрово, а през 2004-2007 работи като програмен директор в Институт "Отворено общество". Томислав Дончев има магистърска степен по философия във Великотърновския университет "Св. св. Кирил и Методий". Завършва и втора специалност – журналистика. По късно, през 2006 г., получава и втора магистърска степен по стопанско управление от същия университет. През 1998 г. Томислав Дончев специализира политически науки в Международното лятно училище по политически науки и международни отношения в Полша. През 2001 г. специализира "Подпомагане на високотехнологични малки и средни предприятия и научно-развойни стартиращи фирми" в Института в Негев, Израел. През 2005 г. завършва курс по бизнес менторинг в Академията по бизнес менторинг в Оксфорд, Великобритания. В периода 1995 – 2000 г. работи като доброволец, член на ръководството и служител в различни неправителствени организации от сферата на образованието и науката; бил е сътрудник и на агенция за социологически изследвания.
  • Йорданка Фандъкова

    Йорданка Фандъкова Кмет, Столична община

    Йорданка Фандъкова поема поста градоначалник на София в края на миналата година. Кариерата й включва още постовете министър на образованието, младежта и науката, депутат в 41-то Народно събрание, заместник-кмет в Столичната община по образование, култура, спорт и превенции на зависимости, директор на 73 СОУ с преподаване на чужди езици "Владислав Граматик" – София. Завършила е Руска филология в СУ "Св. Климент Охридски", като наред с множеството си специализации, има такива по Бизнес – администрация и Мениджмънт в образованието.
  • Светлана Ломева

    Светлана Ломева Изпълнителен директор, Асоциация за развитие на София

    Светлана Ломева е избрана за изпълнителен директор на Асоциация за развитие на София от Столичен общински съвет. Тя е магистър по политология от СУ "Св. Климент Охридски." Била е заместник – министър на образованието, младежта и науката (2009 – 2010), един от основателите и директор на Българско училище за политика (2001 – 2009) и Политическа академия за Централна и Югоизточна Европа; преподавател в Нов български университет (2002 – 2010) и директор на Център за продължаващо обучение (2003 – 2005). Специализирала е в Институт "Робърт Шуман", Будапеща; Американски университет в България; Съвета на Европа. Била е гост лектор в Ohio Commission on Dispute Resolution and Conflict Management и Cuyahoga Community College, Кливланд, САЩ. Светлана Ломева е един от основателите и член на Европейската асоциация по политически обучения, към Съвета на Европа; член на International Network for Conflict Resolution and Peace Building; член на редакционния съвет на списание "Разум". Публикации: "Reshaping the broken image of the political parties", 2007; "Дневния ред на политическите партии и дневния ред на обществото в контекста на европейската интеграция", 2004; "Европейско гражданство", 2002.
  • Атанас Темелков

    Атанас Темелков Председател, Държавна агенция "Електронно управление"

    Атанас Темелков е възпитаник на Висшето военно училище в Шумен, профил "Артилерийско инструментално разузнаване" – "инженер по геодезия, картография и фотограметрия", и на Военната академия "Георги Стойков Раковски" по специалност автоматизация на управлението. В периода от 1978 г. до 1984 г. заема командни длъжности в Българската армия. От 1986 е назначен за старши помощник-началник на отдел по автоматизация на управлението в Главно управление "Въоръжение и техника", Министерство на отбраната. От 1992 г. до 1998 г. е началник на направление автоматизация ТИЛ на Българската армия. От 1998 г. заема длъжност началник на отдел "Информационни системи", а от 2000 г. до 2011 г. заема длъжностите заместник-началник на Главно управление "Комуникационни и информационни системи" (КИС) в Генералния щаб на Българската армия и заместник-директор на дирекция в Министерството на отбраната. От 2011 г. до 2016 г. е заместник-изпълнителен директор на Изпълнителна агенция "Електронни съобщителни мрежи и информационни системи" (ИА ЕСМИС) към Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията. От декември 2016 г. е главен секретар на Държавна агенция "Електронно управление". Ръководил е екипи за разработването на концептуални и стратегически документи в областта на електронното управление, планиране и внедряване на проекти за автоматизация на управленски процеси, комуникационни и информационни системи в областта на сигурността на страната и други. Участвал е в международни работни групи и учения на НАТО и ЕС, в Борда на директорите по КИС на НАТО и други. С Решение на Министерския съвет от 28 декември 2017 г. е определен за председател на Държавната агенция "Електронно управление", считано от 15 януари 2018 г.
  • Александър Йоловски

    Александър Йоловски Заместник-председател, Държавна агенция "Електронно управление"

    Александър Йоловски е магистър по "Политология" от Софийския университет "Свети Климент Охридски". Преди да бъде назначен за заместник-председател на ДАЕУ е бил ръководител на отдел в "Информационно обслужване" АД. От април 2011 г. до юли 2015 г. заема последователно длъжностите началник на отдел "Програмиране, търгуване и договаряне" в дирекция "Оперативна програма "Административен капацитет", Управляващ орган на Оперативна програма "Административен капацитет", в Министерството на финансите, началник на отдел "Структурни мерки за Европейските структурни и инвестиционни фондове" в дирекция "Програмиране на средствата от европейския съюз" и началник на отдел "Програмиране и договаряне" в дирекция "Добро управление", управляващ орган на Оперативна програма "Добро управление" в Администрацията на Министерския съвет. Координира разработването на индикативните годишни работни програми и контролира процесите по подбор и сключване на договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по процедури за развитие на електронното управление, подобряване на административното обслужване на гражданите и бизнеса по електронен път, развитие и усъвършенстване на първични регистри за предоставяне на вътрешно-административни електронни услуги. Участва в приоритизиране на мерките за финансиране. Ръководи разработването на Оперативна програма "Добро управление", която очертава приоритетите за финансиране от Европейския съюз на мерките, свързани с осъществяването на административната реформа и въвеждането на електронното управление, включително електронно правосъдие. Осъществява преговорите с Европейската комисия за приемане на оперативната програма.
  • Силвия Георгиева

    Силвия Георгиева Изпълнителен директор, НСОРБ

    Силвия Георгиева завършва Софийския университет "Свети Климент Охридски" със специалности "Политически науки" и "Европейска публична администрация", с профил "Местна власт и управление". Придобита следдипломна квалификация "Лидерство и местна демокрация" от Централноевропейския университет в Будапеща, както и специализации по управление на проекти с европейско финансиране от България, Белгия и Гърция. Има над 15 годишен опит в местното самоуправление – като общински съветник; като управител на НСОРБ – Актив ЕООД от създаването й през 2006 г. досега, както и петгодишен опит в управление на неправителствена организация. От началото на 2018 г. г-жа Георгиева е изпълнителен директор на НСОРБ.
  • Цанко Цолов

    Цанко Цолов Член на Комисията за защита на личните данни

    Цанко Цолов е избран за член на Комисията за защита на личните данни с решение на 42-то Народно събрание от 15 април 2014 г. Член е на Съвместния надзорен орган на Европол и на Координационната група за надзор на Европейската система за автоматизирана идентификация на пръстови отпечатъци (Евродак). От 2007 г. до избирането му за член на КЗЛД Цанко Цолов е началник на отдел "Регистър и архив" на Комисията за защита на личните данни, където участва във формирането на политиките за регистрация на администраторите на лични данни и ръководи изграждането и експлоатирането на автоматизираните информационни системи и информационните фондове на Комисията. Цанко Цолов е завършил Висшето народно военно артилерийско училище "Георги Димитров" със специалност "Автоматизирани системи за управление на ПВО, радиотехника и радионавигация" и Военна академия "Г.С. Раковски" със специалности "Национална сигурност и отбрана" и "Автоматизирано управление на войските". Професионалната му кариера започва във военновъздушните сили на Министерство на отбраната, където поддържа специализирани информационни мрежи и автоматизирани системи за обработка на информация. Бил е научен сътрудник във Военен научноизследователски институт на Генералния щаб на Българската армия, където е участвал в изграждането на автоматизираната информационна система на ръководния състав на Българската армия и Министерство на отбраната.
  • Боран Иваноски

    Боран Иваноски Ръководител "Проекти", Мрежа на асоциациите на местните власти в ЮИ Европа (NALAS)

  • Д-р Кънчо Райчев

    Д-р Кънчо Райчев Директор, Национална експертна лекарска комисия

    Д-р Кънчо Райчев е директор на Национална експертна лекарска комисия от 2006г. досега. Преди това е работил като началник отделение Военно медицинска експертиза в Централна военно медицинска комисия – Военно медицинска академия (ВМА) гр. София (1993-2006г.), бил е лекар в Клиника по "Неврология" - ВМА (1991-1993г.), работил е като военен лекар във Въоръжените сили на Българската армия (1986-1991г.) и като лекар в Клиника по "Неврология" - ВМА (1985-1986г.). Завършил магистър е по медицина във ВМИ София (Медицинска академия), като през 2003г. придобива специалност по "Нервни болести" в Медицински университет (МУ) гр. София, а от 2001-2003г. придобива втора магистратура - магистър по Обществено здраве и здравен мениджмънт във факултет по Обществено здраве към МУ гр. София.
  • Донка Михайлова

    Донка Михайлова Заместник-председател на УС на НСОРБ и кмет на община Троян

  • Дилян Млъзев

    Дилян Млъзев Кмет на община Елена

    Дилян Млъзев е кмет на община Елена (1999-2003, от 2011 и понастоящем). Инженер със специалност "Компютърни системи и мрежи". Завършва Математическа гимназия, а след това - Технически университет "Ангел Кънчев" в родния си град. През периода 2004-2008 г. е сътрудник към НСОРБ в областта на електронното управление. Пак тогава работи на свободна практика и с други организации като експерт по стратегическо планиране и гражданско участие, модератор на публични дискусии, консултант по проекти. Освен в сферата на местното самоуправление, работил е и по специалността си като системен администратор в банка и областна администрация, IT мениджър в компания - вносител на автомобили, съдружник / управител във фирма за информационни и комуникационни технологии.
  • Даниела Пешева

    Даниела Пешева Държавен експерт, отдел "Политика в информационното общество", дирекция "Информационни технологии", МТИТС

    От 2009 г. до момента г-жа Даниела Пешева е част от екипа на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, с области на дейност: разработване на експертни анализи, становища и предложения свързани с развитието на ИКТ, широколентовия достъп и с разработване и усъвършенстване на методики за изграждането на електронното управление в държавната администрация; участие в дейноститпо разработване на стратегически документи в областта на ИКТ и на предложения за нормативни актове, свързани с осъществяването на електронно управление; координация и участие в експертните работни групи в областта на електронното управление и развитието на информационното общество. Г-жа Пешева е координатор на проект "Повишаване квалификацията на служителите от администрацията на централно ниво чрез усъвършенстване на знанията и практическите им умения за управление на софтуерни ИТ проекти в съответствие със съвременните методологии", осъществен през 2015 г. с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд. Преди да бъде част от екипа на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията (от 2005 г. до 2009 г.) е била в екипа на Държавна агенция за информационни технологии и съобщения като експерт в дирекция "Европейска интеграция и международна дейност" с ангажименти по изработване на позиции на българската държава по проблемите на европейската интеграция в областта на съобщенията и информационните технологии, участие в работни групи, в Съвета по координация и мониторинг на евроинтеграцията, участие в превод и редакция на европейски директиви и др. документи. Г-жа Пешева е машинен инженер (ТУ София), магистър "Счетоводство и контрол" (Великотърновски университет "Св. Св. Кирил и Методий") и магистър "Публична администрация" (Нов български университет).
  • Христина Добрева

    Христина Добрева Държавен експерт, отдел "Европейски програми и проекти", дирекция "Информационни технологии", МТИТС

    От 2009 г. досега Христина Добрева е част от Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, като експерт в дирекция "Информационни технологии" с области на дейност: подпомагане участието на български организации в европейските рамкови програми в областта на информационните и комуникационни технологии, разпространение на информация, консултации на потенциални участници, изготвяне на статистика за българското участие в провежданите конкурси, разработване на експертни анализи, становища и предложения свързани с развитието на ИКТ, участие в работни групи и инициативи към Европейската комисия, Съвета на Европа, ЮНЕСКО и експертни работни групи на национално ниво. Представител на България в Редакционния съвет на портала на ЕК "Вашата Европа" и в Борда за координиране на европейски езикови ресурси, финансиран по Механизма за свързване на Европа – сектор "Телекомуникации". Г-жа Добрева има опит в изпълнението на европейски проекти и такива, финансирани по оперативни и национални програми в областта на ИКТ, електронно управление, електронни инфраструктури, образование и др. Преди това г-жа Добрева е била експерт в Държавна агенция за информационни технологии и съобщения (2005 г. – 2009 г.), в дирекция "Иновации и управление на проекти", с основна насоченост към подпомагане и стимулиране на проекти в областта на научно-приложната и развойна дейност. Тя е била ангажирана и с популяризиране на възможностите за участие и финансиране, насочени основно към академичната общност, институтите на Българската академия на науките, малки и средни предприятия и други. Г-жа Добрева е била експерт и в Агенция "Развитие на съобщенията и на информационните и комуникационните технологии", дирекция "Приходи, инвестиции, маркетинг и изследвания" (2004 г. – 2005 г.). Била е ангажирана с дейности в областта на информационните и комуникационни технологии – участие в процедури за избор на малки научно-изследователски проекти, набиране и оценка на предложения за проекти, активно участие в Програма "i-България" и включените в нея проекти "i-клас", "i-университет", "i-зона", "i-център" и др. Изготвяне на информационни материали и актуални съобщения за интернет страницата на агенцията. Магистър е по "Журналистика" (СУ "Св. Климент Охридски").
  • Инж. Галина Байчева

    Инж. Галина Байчева Началник отдел "Управление при кризи, ОМП", община Бургас

    Инж. Галина Байчева е с над 24 г. стаж в местната власт в община Бургас и е началник отдел "Управление при кризи, Отбранително-мобилизационна подготовка". Притежава дългогодишен опит в дейността по "Управление при кризи, защита на населението при бедствия, аварии и катастрофи". Изпълнява превантивни дейности за намаляване риска от бедствия, пряко участва в управлението при кризи, организира дейностите на Община Бургас по защита на населението и работи с класифицирана информация. Химик –инженер Магистър, с квалификации по "Публична администрация и европейска интеграция", професионална квалификация по отбранително-мобилизационна подготовка, професионална квалификация за работа с класифицирана информация, притежава разрешение с ниво на достъп "Секретно". Участва в реализирането на проект "Управление на риска от наводнения" (IMFR), финансиран по програма BG02 "Интегрирано управление на морските и вътрешните води", съфинансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство (ФМ на ЕИП) 2009-2014. Убедена е, че превенцията, мониторингът и ранното оповестяване ще ограничат щетите и няма да допуснат отнемането на човешки животи при потенциални нови наводнения на територията на Община Бургас.
  • Теодора Гандова

    Теодора Гандова Председател на УС, НПО Линкс

    Теодора Гандова е председател на УС на НПО Линкс (www.opendata.ngolinks.eu). Г-жа Гандова работи за популяризирането на ползите от отворените данни сред граждани, медии, предприемачи, НПО и институции. Тя насърчава използването на данни за по-добра отчетност и прозрачност на институциите и по-активно активно участие и увеличено влияние на гражданите върху публичните политики.
  • Нина Благоева

    Нина Благоева Управител и основател на фирма "ЕН ДИ БИ" ЕООД

    Нина Благоева, управител и основател на фирма NDB Ltd. /"ЕН ДИ БИ" ЕООД/ е възпитаник на Немската гимназия във Варна. През 1982 г. завършва ХТИ, специалност "Автоматизация". Получава допълнителна квалификация в УНСС по "Маркетинг и икономика". До 1989 г. работи в БАН по различни проекти за автоматизация на процеси в големи предприятия. В периода 1991-1995 г. е управител на немската фирма NOAC GmbH. През 1995 г. г-жа Благоева основава NDB като INFORMIX Технологичен център. От 2001 година NDB е основният дистрибутор на IBM Software за България, а в последствие и единствен дистрибутор на VМware, RedHat, Citrix и Veeam с широка мрежа от клиенти и партньори. В офиса на компанията се намира IBM Technical Exploration Center (TEC), предлагащ на своите клиенти и партньори възможност за запознаване с IBM технологиите. NDB е учебен център на VМware и Veeam за България.
  • Едуард Бодор

    Едуард Бодор Data Center BDM, Централна Европа APC by Schneider Electric

    През последните 12 години Едуард Бодор е работил като продуктов мениджър за продукти в областта на електоенергетиката в различни компании, а от 2007 г. се присъединява към екипа на APC by Schneider Electric, където заема позицията системен инженер. Сега в APC by Schneider Electric той е фокусиран върху инфраструктурни системи за средни и големи центрове за данни и върху технически консултации в регионален мащаб за всички продукти на APC и Schneider Electric. От 2012 г. е сертифициран е като "Accredited Tier Specialist" от Uptime Institute. Завършил е Факултета по пътни превозни средства на Трансилванския Университет Брасов и Факултета по психология на Университета Букурещ.
  • Миглена Кузманова

    Миглена Кузманова Мениджър Бизнес развитие, ЕСРИ България

    Повече от 10 години Миглена Кузманова работи в отдел Маркетинг и Продажби на ЕСРИ България като Експерт Бизнес развитие, а от 2013г. заема позицията Мениджър Бизнес развитие. Фокусът й на работа е основно върху предоставяне на ГИС решения за нуждите на държавната и местна администрация в сферите на електронно управление, енергетика, ютилитис и инфраструктура, като участва в редица проекти на компанията в тези области. Миглена Кузманова завършва Факултета по Математика и информатика към Софийски Университет "Св. Кл. Охридски" със специалност "Информатика", а през 2005г. придобива магистърска степен по "Икономика" от Стопанския факултет на Софийския университет. Докторант е по ГИС в Софийския университет, като от 2007г. преподава Географски информационни системи в него.
  • инж. Виктор Главев

    инж. Виктор Главев Директор Софтуерни технологии, Софтуерна група АКСТЪР

    Виктор Главев е завършил инженер бакалавър по "Компютърни системи" в Технически университет – София, магистър е по "Софтуерни технологии" от Софийски университет. В момента е докторант във Факултета по приложна математика и информатика. Работи в Софтуерна група АКСТЪР от десет години. Виктор Главев отговаря за оперативната съвместимост на продуктите АКСТЪР и обмена на данни с други системи.
  • Делян Генков

    Делян Генков Консултант "Мрежи и Сигурност" в LIREX

    Делян Генков е консултант "Мрежи и Сигурност" в LIREX. Има образователна и научна степен (ОНС) "Доктор" по компютърни системи, комплекси и мрежи и образователна квалификационна степен (ОКС).  Магистър е по изчислителна техника. Преподава в Технически университет – Габрово от 22 години като в момента е доцент. Делян Генков е част от екипа на LIREX от 1995 г. Някои от основните фокуси в широката му експертиза са тестовете за сигурност, одитите, проектирането и изграждането на компютърни мрежи.
  • Даниела Димитрова

    Даниела Димитрова Ръководител проект, "Индекс-България" ООД

    Даниела Димитрова работи в "Индекс-България" ООД като експерт по управление на проекти за изграждане и развитие на автоматизирани информационни системи. Като дългогодишен служител в Министерство на вътрешните работи г-жа Димитрова е работила в областта организацията и управлението на проекти и екипи за проектиране и реализация на значителен брой национални информационни системи на МВР, вкл. и за обмен на информация с европейски и международни системи. Ръководила е и е участвала в изпълнението на редица проекти, финансирани от фондове и програми на ЕС. В Министерство на външните работи г-жа Димитрова е отговаряла за националната консулска система и интегрирането й с Визовата информационна система на ЕС. Участвала е в работата на експертни групи към Европейските институции, свързани с информационни системи в област "визи". Даниела Димитрова е дипломиран инженер с магистърска степен по "Изчислителна техника", придобита от Технически университет - София.
  • Дмитри Голивец

    Дмитри Голивец Ръководител отдел "Приложен софтуер", Централа на ABBYY за Източна Европа

    Дмитри Голивец има бакалавърска степен по търговия, управление на информационните системи от Университет "Макгил", Канада. Започва работа в ABBYY през 2013 г. като мениджър за развитие на бизнеса. Основни отговорности: разработване на продажби на партньорски канали и Desktop продукти, внедряване на маркетингова стратегия, повишаване на осведомеността за марката, директна комуникация с контакти в медиите От август 2016 до декември 2017 г. е ръководител отдел продажби и маркетинг (Desktop продукти) в компанията. Основните му задължения са разработване и изпълнение на стратегии за маркетинг и продажби (както за онлайн, така и за партньорски канали), разработване на стратегически партньорства. От декември 2017 г. поема ръководството на отдел "Бизнес софтуер приложения". Основните му отговорности са разработване и внедряване на стратегия за партньорски канали (Централна и Източна Европа, Турция, Израел), ръст на онлайн продажбите за продукти на дребно в ЦИЕ, ЕС и САЩ. Основни области на компетентност: бизнес развитие, изграждане на партньорска мрежа, онлайн маркетинг, консултации по цифровизация, разработване на маркетингова стратегия.
  • Жени Бонева

    Жени Бонева Заместник-председател и председател на Комисията за членство, ISACA Sofia Chapter

    Жени Бонева притежава повече от 12 години опит в областта на информационни технологии и информационна сигурност, ИТ одит и съответствие, защита на данните и управление на информационните технологии. Кариерното си развитие започва като ИТ консултант и одитор в една от големите 4 одиторски компании, а след това продължава развитието си в областта на информационната сигурност във финансовата индустрия. Притежава международно признатите сертификати CISA на ISACA (Information Systems Audit and Control Association) в областта на одит, контрол, наблюдение и оценка на информационните технологии и бизнес системите, както и CISSP на ISC2 (International Information System Security Certification Consortium), фокусиран върху информационна сигурност. Притежава допълнителни сертификати в областите киберсигурност и компютърна криминалистика. В момента е заместник-председател на асоциацията ISACA - Sofia Chapter, както и председател на Комисията за членство в организацията.
  • Венцеслав Кожухаров

    Венцеслав Кожухаров Експерт "Електронно управление", НСОРБ

  • Явор Михов

    Явор Михов Мениджър Бизнес развитие, NDB Ltd

    Явор Михов (NDB Ltd) отговаря за изграждането и развитието на партньорската мрежа на IBM България със фокус върху решенията за сигурност. Има 8 годишен международен опит както в дистрибуционните канали на основни IT вендори, така и със стратегически клиенти и партньори.
  • Александър Маджиров

    Александър Маджиров Член на екипа за интеграционен софтуер, IBM Europe

    Александър Маджиров е член на екипа за интеграционен софтуер в IBM Europe. Александър е отговорен за IBM API Connect и IBM DataPower Gateways. Александър има над 10 години опит в продажбите на софтуерни решения за корпоративни клиенти.
  • Георги Ганев

    Георги Ганев Мениджър "Анализи", IBM България

    Георги Ганев е мениджър "Анализи" в IBM България. Той работи за компанията от 2014 г. Има интереси и експертиза в различни области - от консултиране и управление на проекти, до изкуствен интелект и data science.
  • Игор Правица

    Игор Правица Мениджър, IBM България

    Игор Правица е мениджър на IBM България от средата на 2016 г. Докато през последните 11 години работи в ЮИ Европа и заема различни позиции като продажби, управление на услуги и технологии, той получава серизони познания за динамиката, културата и възможностите на региона. Истински вярващ в сътрудничеството и споделянето на опит, той застава твърдо зад важността на глобалната и местна отговорност за киберзаплахите на корпоративно и административно ниво.
  • Георги Чернев

    Георги Чернев Главен секретар, Държавна агенция "Архиви"

  • Росица Теменугова

    Росица Теменугова Секретар на район "Южен", община Пловдив

    Росица Теменугова е секретар на район "Южен" от 16.11.2015 г. Г-жа Теменугова има 20-годишен опит в сферата на администрацията. Редовен член е на Националната асоциация на секретарите на общини в Република България от 2016 г. Росица Теменугова е магистър специалност "Стопанско управление – Евробизнес" /Евро-администрация/, Варненски технически университет. Има специализация по "Подготовка на българските местни власти за работа в ЕС". Бакалавър "Стопанско управление – Бизнес администрация", ЮЗУ "Неофит Рилски" – гр. Благоевград.
  • Урб. Злати Пешев

    Урб. Злати Пешев Главен експерт, дирекция "Информационни технологии и системи", отдел "Информационни технологии и ГИС", Агенция "Пътна инфраструктура"

  • Калин Каменов

    Калин Каменов Кмет, община Враца

    Калин Каменов е възпитаник на Югозападния университет "Неофит Рилски" в Благоевград, специалност Право. През 2013 г. завършва Българско училище за политика "Димитър Паница" към Нов български университет. Участник в десетки обучения и конференции на тема правата на децата, социални политики, психология, доброволчество, младежки политики и други. В последните години е съпредседател на Национален център за безопасен Интернет, национален кореспондент към Съвета на Европа по Програма "Да изградим Европа за и с децата", а също така и член на комитета по наблюдение към ОПРЧР. До есента на 2013 г. е председател на обществения съвет към "Фонд за лечение на деца". В периода 2010-2012 г. е заместник-председател на Държавната агенция за закрила на детето. От 2012 до 2013 г. е председател на Държавната агенция за закрила на детето. Експерт по младежки политики в 42-ото народно събрание. През 2014 година Калин Каменов заема поста заместник министър на младежта и спорта в служебното правителство на Георги Близнашки, който запазва и в правителството на Бойко Борисов. От 10.11.2015 г. е Кмет на Община Враца.
  • Димитър Тодоров

    Димитър Тодоров Консултант "Разработка на софтуер", ТехноЛогика ЕАД

    Димитър Тодоров е консултант "Разработка на софтуер" в ТехноЛогика ЕАД. Има над 10 години опит в изграждането и интеграцията на информационни системи. Бакалавър е по "Информатика и компютърни науки" в Бургаски свободен университет, където  в момента се обучава в магистърска програма "Изкуствен интелект и роботика" . От 2016 г. води курс по създаване на мобилни приложения за студенти от БСУ.

Програма


ДЕН I / 8 март

08:30 - 09:00 Регистрация 

09:00 - 09:50 Официално откриване:


« Томислав Дончев, заместник министър-председател на Република България
« Атанас Темелков, председател, Държавна агенция "Електронно управление"
« Йорданка Фандъкова, кмет, Столична община
« Силвия Георгиева, изпълнителен директор, Национално сдружение на общините в Република България (НСОРБ)
« Жени Бонева, заместник-председател, ISACA Sofia Chapter
« Игор Правица, мениджър на IBM за България
« Валентина Цонева, управител, ICT Media

СЕСИЯ 1. Е-управление - административната реформа
Модератор: Донка Михайлова, заместник-председател на УС на НСОРБ и кмет на община Троян

09:50 - 10:20 Решенията за е-Управление: Решения в действие. Александър Йоловски, заместник-председател, Държавна агенция "Електронно управление"

10:20 - 10:40 Новите технологии - нови възможности за развитие. Георги Ганев, мениджър “Анализи”, IBM България 

10:40 - 11:00 Данните и развитието на новите технологии като основа за издграждане на стабилно е-управление и формиране на дигитално общество. Нина Благоева, управител и основател на "ЕН ДИ БИ" ЕООД и Явор Михов, мениджър Бизнес развитие, "ЕН ДИ БИ" ЕООД

11:00 - 11:20 Общините на бъдещето и трудният път на цифровите услуги. Светлана Ломева, изпълнителен директор, Асоциация за развитие на София

11:20 - 11:40 Сигурност на съхраняваните в административните структури лични данни. Изисквания на GDPR към администрациите. Цанко Цолов, член на Комисия за защита на личните данни

11:40 - 12:10 Кафе пауза

СЕСИЯ 2. Електронизирана администрация в услуга на гражданите

Модератор: Дилян Млъзев, кмет, община Елена

12:10 - 12:30 ГИС за пътната инфраструктура - ползи за администрацията, гражданите и бизнеса. Урб. Злати Пешев, главен експерт, дирекция „Информационни технологии и системи”, отдел „Информационни технологии и ГИС“, Агенция "Пътна инфраструктура"

12:30 - 12:50 Дигитализация извън шаблона: гъвкаво управление за съвременните граждани. Дмитри Голивец, ръководител отдел "Приложен софтуер", Централа на ABBYY за Източна Европа

12:50 - 13:10 Високопроизводително устройство за защита, управление и ускоряване на обмена на данни в държавната администрация. Александър Маджиров, член на екипа за интеграционен софтуер, IBM Европа

13:10 - 13:30 Съвременни програмни средства от "Индекс-България" ООД, свързани с е-управление. Инж. Даниела Димитрова, ръководител проект, "Индекс-България" ООД

13:30 - 13:50 Как се дигитализира базата на цифровизацията. Едуард Бодор, Data Center BDM, Централна Европа, APC by Schneider Electric

13:50 - 14:50 Обяд

СЕСИЯ 3. Технологиите в центъра на е-управлението
Модератор: Георги Чернев
, главен секретар, Държавна агенция "Архиви"

14:50 - 15:10 Единна информационна система на медицинската експертиза в България. Д-р Кънчо Райчев, директор, Национална експертна лекарска комисия

15:10 - 15:30 Електронно управление с АКСТЪР - 2018. Инж. Виктор Главев, директор Софтуерни технологии, Софтуерна група АКСТЪР

15:30 - 15:50 Тенденции и иновации в информационната сигурност. Делян Генков, консултант "Мрежи и сигурност", LIREX

15:50 - 16:10 Могат ли отворените данни да превърнат градовете в технологични лидери? Теодора Гандова, председател на УС, НПО Линкс

16:10 - 16:30 Използване на технологиите за прозрачно управление в oбщина Враца. Калин Каменов, кмет, община Враца

16:30 Закриване

ДЕН 2/ 9 март

СЕСИЯ 1. Е-обслужване в българската община
Модератор: Росица Теменугова
, секретар на район "Южен", община Пловдив

09:00 - 09:30  Регистрация

09:30 - 10:00  
Е-инструменти за по-добро планиране на услугите от местните власти в областта на твърдите отпадъци и управлението на водите. Боран Иваноски, ръководител "Проекти", Мрежа на асоциациите на местните власти в ЮИ Европа (NALAS)

10:00 - 10:20 ЕСРИ ГИС решения за нуждите на съвременната дигитална община. Миглена Кузманова, мениджър Бизнес развитие, ЕСРИ България

10:20 - 10:40 Интелигентно управление на риска от наводнения в община Бургас. Инж. Галина Байчева, началник отдел “Управление при кризи, ОМП“, община Бургас

10:40 - 11:00 Демонстрация в реално време на ИС за защита от наводнения на община Бургас. Димитър Тодоров, консултант „Разработка на софтуер“, ТехноЛогика ЕАД

11:00 - 11:20 Инициативата WIFI4EU - безплатен интернет за европейците.  Христина Добрева, държавен експерт в отдел „Европейски програми и проекти“, дирекция "Информационни технологии", Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията

11:20 - 11:40 Улесняване на процедурите по изграждане на физическа инфраструктура чрез създаване на Единна информационна точка. Даниела Пешева, държавен експерт, отдел "Политика в информационното общество", дирекция „Информационни технологии“, Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията

11:40 - 12:40 Обяд

Официалният език на събитието е български като ще бъде осигурен симултанен превод от английски на български и от български на английски съобразно конкретната сесия. 
 

Партньори

Контакти

  • За допълнителна информация за събитията на ICT Media: ​events.ictmedia@idg.bg,тел: 02/ 461 54 21

    За спонсорства и партньорства: sales@idg.bg

    За счетоводни въпроси: radka.tankova@idg.bg