ДИГИТАЛИЗАЦИЯТА - КАТАЛИЗАТОР ЗА МОДЕРНИЗАЦИЯТА НА ФИН. СЕКТОР, 12 април, Sofia Event Center, бул. Черни връх 100
Регистрирайте се

Събитието

20-и юбилеен финансов технологичен форум

"ДИГИТАЛИЗАЦИЯТА  - КАТАЛИЗАТОР ЗА МОДЕРНИЗАЦИЯТА НА ФИНАНСОВИЯ СЕКТОР"
 
12 април 2018 г.
Sofia Event Center, зали Алфа & Панорама
София
 
Организатор:
ICT Media &  ISACA-Sofia Chapter

Със съдействието на: Асоциация на банките в БългарияАсоциация на българските застрахователиБългарска асоциация на дружествата за допълнително пенсионно осигуряване
 
 
20-ото юбилейно издание на финансовия технологичен форум ще бъде проведено в период на адаптация на европейските финансови институции към ерата на дигитализацията и бързо променящото се глобално общество. Технологиите разкриват огромен потенциал и са метод за повишаване качеството на финансовото обслужване, което е причината да са налице огромни инвестиции в тази посока. Все повече финансови институции са ориентирани към промяна на цялостния бизнес модел в посока модернизация, внедряване на съвременни технологични модели (като блокчейн, чатбот, изкуствен интелект, машинно обучение) и стремеж към отговор на променящите се потребителски навици в постоянно трансформиращата се цифрова среда.
 
Какво е отражението на новите тенденции към финансовите институции у нас? Какво предприемат те, за да отговорят на регулаторните и потребителски изисквания? Кои са най-актуалните предизвикателства пред българските банки, застрахователни и пенсионноосигурителни дружества, финтех компании? Ориентираха ли се  финансовите институции към промяната в посока поставяне на потребителя в центъра и фокусиране на цялостнанта си стратегия към осигуряване комфорта на клиентите? Какви са най-актуалните проекти, осъществени в българските финансови организации? Това са само част от въпросите, на които заедно ще намерим отговор в 20-ото юбилейно издание на финансовия технологичен форум.
 
През годините конференцията е провеждана с традиционното съдействие на Комисия за финансов надзор, Асоциация на банките в България, Асоциация на българските застрахователи, Българска асоциация на дружествата за допълнително пенсионно осигуряване,  а през 2018 покана е отправена и до Представителството на Европейската комисия в България.
 
 
Към кого е насочен форумът:
Събитието е насочено към представители на банков и небанков финансов сектор: банки, застрахователни институции, пенсионно-осигурителни компании, регулаторни органи, платежни оператори, финансови брокери, финансови компании в областта на микрокредитирането, включително онлайн, консултантски фирми, лизингови къщи, асоциации, държавни органи и други. През 2017 г. събитието бе посетено от висши мениджъри (CEO, COO, CFO, членове на управителни съвети и бордове на директорите), ИТ мениджъри, началник отдели, ръководители проекти, ИТ експерти и експерти по сигурността, одитори, бизнес анализатори, консултанти, експерти по платежни системи.
 

Лектори

  • Нина Стоянова

    Нина Стоянова Подуправител управление "Банково", Българска народна банка

    Нина Стоянова e подуправител, ръководител на управление "Банково" и управление "Фискални услуги", и член на Управителния съвет на Българската народна банка. Тя е избрана на 29 юли 2015 г. от 43-ото Народно събрание за 6-годишен мандат. В периода 2007 – 2015 г. г-жа Стоянова е главен юрист, директор на дирекция "Правна" в БНБ и член на Правния комитет към Европейската система на централните банки. Преди това е работила като юрисконсулт в Европейската централна банка, Франкфурт на Майн, Дирекция "Правни услуги" по програма за краткосрочни назначения в Европейската система от централни банки и е била старши юрисконсулт в дирекция "Правна" на БНБ. Г-жа Стоянова е магистър по право от Софийския университет "Св. Климент Охридски".
  • Ралф Якоб

    Ралф Якоб Ръководител звено "Финансови услуги на дребно и плащания" DG FISMA, Европейската комисия

    Ралф Якоб започва кариерата си в Европейската Комисия през 1989, след като е учил икономика и политически науки в Хамбург, Париж и Лондан. От януари 2017 г. той ръководи отдела за финансови услуги и плащания на дребно в генерална дирекция "Финансова стабилност, финансови услуги и съюз на капиталовите пазари" на комисията. Неговия отдел отговаря за законодателството в областта на плащанията (директиви за платежни услуги и виртуални валути и за регулацията SEPA). Също така действа в сферата на потребителското финансиране (директива за ипотечните кредити и плащанията) и координира изпълнението на плана за действие на комисията относно финансовите услуги на потребителите.
  • Етиен Госе

    Етиен Госе Генерален директор, Европейски платежен съвет

    Етиен Госе притежава богат професионален опит в различни области на платежната индустрия. Той започва своята кариера в Белгийската централна банка. Заема висши ръководни позиции в Eurocheque International, Europay International и MasterCard Европа. В негови предишни назначения отговорностите на г-н Госе включват франчайз мениджмънт, правни и регулаторни въпроси, мениджмънт на стейкхолдъри, както и финанси и администрация. Той има също така богат опит в мениджмънта на управлението, както и на европейски и обществени въпроси.
  • Джудит Баракс

    Джудит Баракс Старши директор "Платежни пазари", ЦИЕ, SWIFT

    От 1998 Джудит Баракс е част от екипа на SWIFT за Европа, Близкия Изток и Африка (EMEA), ангажиран с предоставяне на актуална информация в ЦИЕ на клиентите на SWIFT. Г-жа Баракс е специализирана в проекти, свързани с платежни инфраструктури и към момента е мениджър за 9 държави в ЦИЕ. Тя е помагала на БНБ през годините и от средата на 2017 става мениджър на SWIFT за България. В тази си роля тя ще отговаря за всичко, от което българските банки се интересуват по отношение на SWIFT.
  • Мариана Янсен

    Мариана Янсен SWIFT GPI, EMEA

    От януари 2015 Мариана Янсен е част от екипа на SWIFT, ангажиран с проучване на пазаритe и различни проекти в региона на EMEA. С нейното присъединяване е подсилен BI екипът, който разработва решения за регулаторното отчитане на ликвидността в рамките на деня. Мариана стимулира развитието на глобалните иновации на SWIFT в разплащанията в Централна и Източна Европа, комбинирайки бизнес знания и познаване на новите технологии в областта на платежните системи. Мариана има няколкогодишен опит в управление на транзакциите и паричните преводи. Работила е като корпоративен консултант по решения за управление на средствата в BNP Paribas, където допринася за оптимизиране на корпоративните активи на международни компании. Притежава MBA диплома от Antwerp University Management School (Belgium) и следдипломна квалификация по анализ на големи данни в бизнеса от Университета Льовен (Белгия).
  • Юрий Генов

    Юрий Генов Изпълнителен директор и член на УС на Банка ДСК; Председател на УС на Клуба на ИТ мениджърите в България

    Юрий Генов е изпълнителен директор на Банка ДСК. Той е част от екипа на Банка ДСК от есента на 1999 г. – първоначално като директор на дирекция "Дългосрочно планиране и общобанкови проекти", след което от 2004 г. е началник управление "Развитие и внедряване на ИТ системи". Преди да се присъедини към Банка ДСК е работил в ТБ Биохим - първо като експерт, а после като началник на отдел "Приложни системи". Член е на клуба на ИТ мениджърите в България и е председател на Управителния съвет на CIO клуба. Носител е на престижната награда на Клуба на ИТ мениджърите в България "ИТ мениджър на годината" за 2009 г. в категория "Мениджмънт".
  • Александър Костов

    Александър Костов Ръководител екип, дирекция "Методология и финансови пазари", Българска народна банка

    Александър Костов има близо седем години опит в Българската народна банка, където работата му е била свързана с националния системен компонент на трансевропейската платежна система TARGET2, а понастоящем с методология в областта на плащанията и платежната инфраструктура. Работил е и три години като методолог в търговска банка с основна насоченост – международни програми и контрагенти.
  • Красимир Кръстев

    Красимир Кръстев Главен експерт, дирекция "Платежен надзор", Българска народна банка

    Красимир Кръстев работи в БНБ от 2007 г., където участва в платежния надзор, осъществяван от БНБ върху платежните системи, доставчиците на платежни услуги и други лица, обект на платежен надзор, с цел установяване на съответствието на дейността им с нормативните изисквания и установените международни принципи, стандарти и препоръки в областта на плащанията. Участва в работни групи в областта на платежните услуги и платежния надзор към Европейската централна банка, Европейската комисия, Европейския банков орган и Съвета на Европейския съюз.
  • Ирина Казанджиева

    Ирина Казанджиева Началник направление "Банкова политика и анализи", Асоциация на банките в България (АББ)

    Ирина Казанджиева е началник направление "Банкова политика и анализи" в Асоциация на банките в България. Преди това г-жа Казанджиева е изпълнявала длъжността "Международен обмен и програми". Г-жа Казанджиева е доктор по икономика и координатор на Комитета по платежни системи към УС на АББ.
  • Никос Сампанис

    Никос Сампанис Регионален директор за Югоизточна Европа, Forrester Research

    Никос Сампанис започва кариерата си през 1989 г. във Великобритания като научен сътрудник в Технологичния институт към Университета на Манчестър (UMIST). В последствие работи като Старши софтуерен инженер в Lloyd's Register. През 1994 г. се присъединява към екипа на Vodafone (Panafon) в Гърция и работи на различни позиции в ИТ (Бизнес системи) отдела на компанията до 2000 г., когато поема ролята на регионален мениджър предпродажби за Средиземноморския регион в Sun Microsystems. През 2001 г. преминава на позицията регионален мениджър - Гърция и Кипър за Sun Microsystems, а след това през 2003 г. заема позицията на регионален мениджър продажби за Южна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка. От 2005 г. Никос Сампанис е регионален мениджър за Югоизточна Европа във Forrester Research – една от най-влиятелните консултантски компании за проучвания и анализи в областта на информационните технологии и бизнеса. Никос Сампанис притежава диплома за електроинженер от Националния Технически Университет в Атина, магистърска степен по системен дизайн от Университета на Манчестър и докторска степен от Технологичния институт към Университета на Манчестър (UMIST).
  • Емил Джиновски

    Емил Джиновски Регионален CIO - CEE& META, GfK

    Емил Джиновски е завършил "Информационни технологии в "Джон Брайс" колеж – Тел-Авив, Израел. Кариерата му включва позиции в редица компании, сред които DATECS, София Мел, Ромпетрол БГ и НИС Петрол ЕООД. Професионалният му опит включва няколко големи проекти, като ръководство и разработка на E-Learning система, изграждане на нови мрежи в "София Мел" и "Ромпетрол БГ", ръководство и внедряване на BPM и CRM проекти. Член е на сдружението "Клуб на ИТ мениджърите в България" от 2007 г. Към момента г-н Джиновски е регионален CIO - CEE& META в GfK.
  • Светла Несторова

    Светла Несторова Председател на УС на Асоциация на българските застрахователи (АБЗ), главен изпълнителен директор на ЗEАД "Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп" EАД

    Светла Несторова се присъединява към екипа на "БУЛСТРАД ЖИВОТ" през 2004 г. като директор Маркетинг и продажби. През 2005 г. е избрана за член на Управителния съвет, а от 2006 г. е изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на ЗЕАД "БУЛСТРАД ЖИВОТ ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" ЕАД. От 2016 г. е главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на ЗЕАД "БУЛСТРАД ЖИВОТ ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" ЕАД. Тя е член и на Управителния съвет на ЗАД "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД, както и на Надзорния съвет на ПОК "Доверие". През 2011 г. Светла Несторова е избрана за член на Управителния съвет на Асоциацията на българските застрахователи и председател на Комисията по животозастраховане към Асоциацията. От 2015г. е председател на Управителния съвет на АБЗ. От 2012 г. тя е член и на Управителния съвет на Фондация "Проф. д-р Велеслав Гаврийски".
  • Рамона Червенкова, CGEIT, CRISC

    Рамона Червенкова, CGEIT, CRISC ISACA-Sofia Chapter

    Г-жа Червенкова е специализирала в областта на преструктуриране на бизнес процесите, организационно преструктуриране, управление на промените, ИТ риск и контрол, както и в дефиниране на ИТ стратегии и усъвършенстване на управлението и оперативната дейност в ИТ. Тя също има повече от 30 години опит в ИТ развитие и внедряване и ИТ одит и контрол. Г-жа Червенкова е ръководила комплексни проекти по организационна промяна, оперативно усъвършенстване, разработване на ИТ стратегии, както и проекти за внедряване на ИТ системи за клиенти. Тя има широк опит в управлението на проекти, в организационното планиране, в планирането и управлението на дейността по ИТ, разработването и внедряването на ИТ системи, а също в областта на управлението и контрола на ИТ рискове. Завършила е множество успешни проекти за внедряване на ERP системи в България, Германия, Великобритания, Холандия, Белгия и на Балканите, като има значителен опит при комплексни ИТ решения в редица индустрии, включително обществения и банковия сектор, производството и услугите.
  • Никола Няголов

    Никола Няголов Principal Consultant, ITNL Bulgaria

  • Кирил Кирилов

    Кирил Кирилов CIO и вицепрезидент, Алианц България Холдинг

    Кирил Кирилов е главен информационен директор и вицепрезидент на Алианц България Холдинг. Като такъв той отговаря за разработката, мениджмънта и поддръжката на всички услуги на Алианц, включително животозастраховане, общо застраховане, автомобилно застраховане, пенсионно осигуряване и банкиране. Това включва изграждане управление и поддръжка на цялата WAN, LAN, ATM и сървърна инфраструктура, което обхваща над 150 офиса в цялата страна. Сред другите задължения на г-н Кирилов са проектиране и ръководство на инсталациите в дейта зали, в DR центъра, в нови офиси и бизнес сгради. Той има лидерска роля в множество успешни проекти на компанията, като Cisco IP телефония, IBM Tivoli Backup, ATM миграция към IP, международни WAN, 3 центъра за данни, проекти в областта на сигурността. Най-важни за бизнеса проекти са консолидацията на мрежата на компанията – ползите за бизнеса са от намаляване на разходите чрез продажба на 4 различни услуги на едно гише (застрахователни, банкови, лизингови и пенсионни), миграцията на WAN към MPLS и миграцията на основната банкова система към I-Flex за 9 месеца. Преди да постъпи в Алианц България Холдинг през 2001 г., Кирил Кирилов работи в Enemona Holding, където заема позицията ИТ мениджър, в Almina AG и др.
  • Даниела Улямова

    Даниела Улямова Началник управление "Информационна трансформация", Банка ДСК - Централно управление

  • Нели Йоловска

    Нели Йоловска Мениджър "Корпоративни продажби", БОРИКА

  • Иван Велков

    Иван Велков Директор "Разработка на продукти и услуги", БОРИКА

    ИВАН ВЕЛКОВ е директор на дирекция "Разработка на продукти и услуги" в платежния и картов оператор БОРИКА. Има над 25 години опит в сферата на информационните технологии за банковия сектор. Преди да се присъедини към дружеството заема редица ръководни позиции: ръководител "Внедряване и експлоатация в пощенски представителства" в Българска пощенска банка, ИТ мениджър на Арома ЕООД, директор "ИТ Развитие" в HVB Bank Biochim, началник управление "Развитие и внедряване на ИТ системи" на Банка ДСК. Завършил е като магистър Софийски университет факултет "Математика и Информатика" и Университета за национално и световно стопанство, магистър в специалност "Маркетинг и Мениджмънт".
  • Радослав Димитров

    Радослав Димитров Директор "Карти и терминали ", БОРИКА

    РАДОСЛАВ ДИМИТРОВ е директор на дирекция "Карти и терминали" в БОРИКА. Започва работа в компанията през 2002 година като системен оператор. В периода 2005 – 2009 година е администратор на "Система за реално време и финансово обслужване", където отговаря за администрирането на картовата система БОРИКА. През 2009 година поема ръководството на отдел "Администриране на система за картови плащания", а през 2016 година оглавява отдел "Развитие на картови продукти и услуги". Понастоящем ръководи една от ключовите дирекции в БОРИКА – "Карти и терминали", като усилията на екипа му са насочени в разработката и внедряването на иновативни решения за разплащания. Притежава магистърска степен по "Мениджмънт в телекомуникациите" към Нов български университет, както и редица специализации в областта на картовите плащания.
  • Рикардо Фонтес

    Рикардо Фонтес Регионален директор за Югоизточна Европа и Близкия изток, Dynatrace

    Рикардо Фонтес е регионален директор в Dynatrace, отговарящ за Югоизточна Европа и Близкия изток. Работи с висши ръководни кадри в организациите и им помага да се фокусират върху предоставянето на бързи високостойностни услуги и върху осигуряването на изключителни изживявания на клиентите. Благодарение на 15-годишния си опит на работа с организации по техните инициативи в областта на цифровите революционни технологии, той има дълбоко разбиране за трудностите в управлението на услугите и как тези нарастващи динамики създават нови предизвикателства за всички предприятия. Тези предизвикателства изискват подход за предефиниране, основан на пълна автоматизация и прозрачност, захранвани от изкуствен интелект, което да позволи на организацията да разбира крайните клиенти и да има пълен контрол.
  • Горан Ангелов

    Горан Ангелов Управител, Ай Би Ес България

    Горан Ангелов има инженерно образование със специалност автоматизация на производството. През 2003 година създава Ай Би Ес България - водеща българска компания в сферата на информационните технологии. Горан Ангелов има над 15 годишен опит в информационните и комуникационните технологии и решенията за съвместна работа на IBM, както и редица успешно реализирани ИТ проекти за бизнеса и публичния сектор.
  • Калоян Георгиев

    Калоян Георгиев Инженер Индустриална автоматизация и управление на енергията, Schneider Electric

    Калоян Георгиев има бакалавърска степен по "Автоматика, информационна и управляваща техника и роботика", и магистърска степен по "Системи за управление" от Техническия Университет в София. Преминал е редица обучения в областта на индустриалните мрежи и системи за комуникация, SCADA и BMS софтуери и архитектури за автоматизация и енергиен мениджмънт. Главен лектор е по темите "Програмиране и работа с Codesys базирани PLC", "Програмиране и работа с индустриални HMI" , "Системи за енергиен мониторинг" и "Системи за мониторинг на центрове за данни", както за служители, така и за клиенти на Шнайдер Електрик. Професионалното развитие на Калоян Георгиев преминава през IT, автоматизация, роботика, програмиране, машинно обучение и работа по различни проекти в областта на 3D сканирането, домашната автоматизация и Cloud базираните услуги. В последните години Калоян Георгиев има особен фокус върху иновативната концепцията Internet Of Things (IoT), като главно се занимава с приложението й в индустриалната автоматизация и колаборативните машини.
  • Владимир Кавалов

    Владимир Кавалов Президент, ISACA Sofia Chapter

    Владимир Кавалов има над 25 години опит в ИТ сферата, като половината от тях са във финансовия сектор. През годините е работил като системен администратор, специалист по информационна сигурност, ръководител на ИТ отдел и ИТ одитор. Има интереси в областта на информационните технологии, по-специално в: развитието, внедряването, одита и консултациите. Ръководил е значими проекти, свързани с осъществяване на миграция и внедряване на ERP системи, внедряване на MS Active Directory, както и различни решения за управление и мониторинг на информационни системи и процеси и информационна сигурност. Член е на ISACA Sofia Chapter от 2008 г., през 2015 е избран за член на Управителния съвет, а от октомври 2016 г. е президент на организацията.
  • Павел Камински, CISSP, CISA, CEH

    Павел Камински, CISSP, CISA, CEH Оперативен директор, Seven Security Group

  • Свилен Станчев

    Свилен Станчев Търговски Директор, Ай Би Ес България

    Свилен Станчев е търговски директор. Преди да се присъдени към екипа на IBS, Свилен е работил 3 години в търговския екип на IBM България. Има опит във внедряването на сървърна и сторидж виртуализация, системи за бизнес анализ и управление на съдържанието в компаните. Интересува се от развитието на облачните услуги и в частност IaaS, PaaS, както и от планиране и изграждане на Disaster Recovery и бекъп системи. В момента активно участва в няколко проекта за изграждане на облачна инфраструктура с международен обхват.
  • Паскал Таларида

    Паскал Таларида Съосновател и изпълнителен директор, Jarvis Edge

    Паскал Таларида е професионален форекс трейдър с повече от 11 години опит в областта. Основател е на трейдинг школата DMTrading, която бързо се превръща в една от най-големите във Франция. Съосновател е на българо-френската компания Jarvis Edge, блокчейн финтех компания, базирана в София. Участвал е като лектор в много конференции, лектор е и в няколко университета.
  • Александър Милошевич

    Александър Милошевич Главен софтуерен архитект, Asseco CEE

    Александър Милошевич работи в банковата индустрия от 1999г. В кариерата си е участвал в повече от 70 проекта в над 40 различни банкови институции. Като главен софтуерен архитект на Асеко СЕЕ работи върху архитектурата на банковите решения, предлагани от компанията, а също така участва в разработването на стандарти за банковата индустрия. Като представител на Асеко СЕЕ в Banking Industry Architecture Network (BAIN), Александър е член на архитектурния комитет и член на работни групи Channels и API. Като ръководител на екипа на Асеко СЕЕ за PSD2, Александър познава в детайли изискванията на PSD2, както и на EBA RTS, OAuth2 & OpenID Connect protocols, Berlin Group NextGenPSD2, UK Open Banking, STET PSD2 и Polish API specifications. Участвал е активно в процеса на обсъждане и създаване на Berlin Group NextGenPSD2 API спецификациите. В момента пише книга за PSD2.
  • Радко Желев

    Радко Желев Ръководител "Продукти и архитектура", Пайнетикс АД

    Радко Желев се присъедини към екипа на Paynetics преди година и половина, като той отговаря за архитектурата и разработката на новите продукти на компанията. Той има богат, както експертен така и ръководен опит във финансовата, ИТ и телеком индустриите. С негова помощ компанията успява да имплементира заложените за 2017 проекти и да изпълни набелязаните цели. В Paynetics Радко работи по разработването на различни eWallet проекти с основен фокус върху клиента и неговите нужди.
  • Пьотр Сковронски

    Пьотр Сковронски Мениджър за територията на Източна Европа, включително България, Informatica

  • Лиор Замир

    Лиор Замир Мениджър "Техническо консултиране", Radware

    Лиор Замир има повече от 17 години опит в Hi-Tech индустрия. Познава много добре сферата на сигурността като разпознава нуждите и тенденциите на настоящите кибер заплахи, които грозят предприятията и телекомуникационните компании в цял свят. Лиор помага на клиентите на Radware да определят и идентифицират правилното решение за сигурност, коeто ще e подходящo за тяхната мрежа, посредствoм вече разработени решенията на Radware срещу DDoS атаки и атаки на ниво приложения.
  • Мартин Кулов

    Мартин Кулов Мениджър на Dynatrace за България, Provice Informatika Kft

    Мартин Кулов има 20 год професионален опит в софтуерната индустрия. Преминал е през позиции като програмист, анализатор, технически директор и консултант. Мартин помага за изграждането на високо качествени софтуерни системи и екипи. Обича да прави софтуера да работи по-добре и по-бързо и да разрешава критични проблеми в продукционни среди. Той е дългогодишен лектор на събития свързани с технологии на Майкрософт в България и чужбина. Многократно награждаван е като Най-добър професионалист на Майкрософт (MVP). Мартин популяризира в България Dynatrace, водещата платформа за управление на дигитална производителност, като Dynatrace Country Manager в Provice Informatika Kft. Също така Мартин е президент на Асоциация на софтуерните инженери, чиято цел е да подпомага софтуерните инженери в продължаващото им професионално обучение и развитие.
  • Владислав Димитров

    Владислав Димитров Директор, Дайс Софтуер

    Владислав Димитров има повече от 20 години опит в ИТ за финансови институции. От 2004 е управляващ директор и основен съдружник в Дайс Софтуер – компания, специализирана в решения за дигитални канали, избрани от водещите банки в България. От началото като софтуерен инженер и впоследствие ръководител на екип и проекти за банков софтуер, до отговорността за цялостното управление и бизнес развитие на компания в областта на онлайн финансовите услуги, неговият поглед е и върху технологичните, и върху бизнес аспектите в тази сфера.
  • Валерия Бояджиева

    Валерия Бояджиева Ръководител отдел Продажби и Пред продажби, Интраком България

    Валерия Бояджиева се присъединява към Интраком България през 2009 година като Мениджър Бизнес Развитие в Телеком Сектора, а от края на 2013 поема длъжността Ръководител Отдел Продажби и Предпродажби. Всекидневната й работа е свързана с изучаване проблемите и предизвикателствата на клиентите на компанията, търсенето и и предлагането на комплексни високотехнологични и иновативни решения, които да подпомогнат постигането на целите на бизнес партньорите. Преди това г-жа Бояджиева е работила в БТК, в продължение на 10 години, като е заемала различни длъжности, стартирайки от инженер по поддръжката на компютърните системи и достигайки до ръководител на екип отговарящ за всички Microsoft базирани системи. Част от богатия й професионален опит е внедряването на Active Directory и Exchange Mail System за 10.000 служители в 11 главни региона, както и Certification Authority решение за криптиране на информация и цифрово подписване на документи. Участва в изграждането на Main и Disaster Recovery Center и системите в тях. Завършила е Технически Университет – София с две Магистърски степени по Електрониката и Маркетинговия Мениджмънт
  • Стефаан Сеиз

    Стефаан Сеиз Архитект по сигурността, VASCO Data Security

    Стефаан притежава магистърска степен по електротехника и докторска степен по криптография и мрежова сигурност, от Университета Leuven (Белгия). Той е работил няколко години като докторант и следдипломен изследовател в COSIC (част от Университета Leuven), чиито възпитаници са разработили алгоритми, известни като Advanced Encryption Standard (AES) и Secure Hash Algorithm 3 (SHA-3). Стефаан има значителни познания за технологиите за сигурност, като криптографията и защитата на мобилните приложения. В предишните си роли като консултант по сигурността той е оценявал аспектите на сигурността на приложенията за онлайн и мобилно банкиране на няколко от водещите клиенти на VASCO.
  • Милена Милева

    Милена Милева Business Architect, Sirma BC

    Милена Милева iма 20 години опит в бизнес анализа и над 3 години в създаване на бизнес архитектури. Съучредител на българската секция на IIBA, на която сега е вицепрезидент по Обучението, fellow член на British Computer Society (BCS). Притежава Магистърски сертификат по бизнес анализ по програма на George Washington University и Международна диплома по бизнес анализ на BCS. Над 10 години практикува консултантска дейност в областта на бизнес анализа, управлението на проекти, електронното управление и дигитализация на процеси. В продължение на 9 години е ръководила софтуерния отдел на СИЕНСИС АД. Ключов участник на голям брой проекти в държавната администрация, в телекомуникациите и в банковата сфера, които са реализирани съвместно със Сирма Груп Холдинг.
  • Радой Стоянов

    Радой Стоянов BULPROS Industry Digitalization Offering Leader

    Радой Стоянов е опитен специалист с уникална комбинация от бизнес проницателност и технологична гъвкавост. Той има повече от 19 години професионален опит в управлението на хора, програми и проекти, софтуерното инженерство и консултиране. Радой е специализиран в областта на финансовите услуги и ИТ решенията. Той е иноватор, ориентиран към бизнеса, с фокус върху нуждите на клиентите и качеството на услугите, с експертиза в оптимизирането на процеси и разходи. БУЛПРОС позиционира на пазара новите си предложения: Индустриална дигитализация, Киберсигурност, Решения за съвместна работа, Модернизация на приложения, Инфраструктурна трансформация, Технологични услуги, Продажби и обслужване на клиенти. Радой Стоянов отговаря за Инфраструктурна дигитализация, чийто фокус включва цялостни вертикални решения, които улесняват дигиталната трансформация на бизнеса, с акцент върху финансовите услуги и застраховането, телекомуникациите, производството, професионалните услуги, търговията на дребно, здравеопазването и фармацията.
  • Лукаш Либуда

    Лукаш Либуда Главен мениджър бизнес решения, Pre-Sales Risk Practice South, EMEA SAS Institute

    Лукаш Либуда работи като главен мениджър бизнес решения в SAS Institute, Pre-Sales Risk Practice South EMEA. Той отговаря за развитието на бизнеса и управлението на риска, със специален фокус върху управлението на активите и пасивите (ALM), управлението на финансовата ликвидност, IFRS9, идентификацията на кредитни и пазарни рискове (съгласно изискванията на Базел 2 и Базел 3) от гледна точка на надзора. Също така отговаря за създаването на бизнес концепция за интегрирано решение за управление на риска, за да помогне на компаниите да управляват риска на холистично ниво на предприятието, включително да провеждат стрес-тестове и да осигурят съответствие с управлението на риска с последните регламенти на BCBS239. Лукаш е завършил Варшавската икономическа школа и има две магистърски степени: по финанси и банкиране и по количествени методи и информационни системи. Освен това е получил "магистърска степен по международно управление" от Общността на европейските училища за управление (CEMS).

Програма


08:30 – 09:00 Регистрация​
09:00 - 09:30 Официално откриване:
Нина Стоянова, подуправител управление „Банково“, Българска народна банкa
Нели Йоловска, мениджър "Корпоративни продажби", БОРИКА
Рикардо Фонтес, регионален директор за Югоизточна Европа и Близкия Изток, Dynatrace
Горан Ангелов, управител, Ай Би Ес България
Владимир Кавалов, президент, ISACA Sofia Chapter
Валентина Цонева, управител, ICT Media
ОБЩА СЕСИЯ: ДИГИТАЛНАТА ТРАНСФОРМАЦИЯ НА ФИНАНСОВИЯ СЕКТОР - КАТАЛИЗАТОР ЗА МОДЕРНИЗАЦИЯ
МОДЕРАТОР: Емил Джиновски
, регионален CIO - CEE & META, GfK
 
09:30-9:50  Финансови услуги в епохата на клиента. Никос Сампанис, регионален директор за Югоизточна Европа, Forrester Research
09:50-10:10 БОРИКА нова генерация – картови услуги от ново поколение в областта на NFC & HCE, 3D Secure, POS outsourcing, ATM monitoring и др.. Радослав Димитров, директор "Карти и терминали", БОРИКА
10:10-10.30 Цифров и облачен натиск - предефиниране на мониторинга. Рикардо Фонтес, регионален директор за Югоизточна Европа и Близкия Изток, Dynatrace
10:30-10:50 PSD2: нов структуриран поглед към ИТ архитектурата. Горан Ангелов, управител, Ай Би Ес България
10:50-11:20​ Кафе пауза
СЕСИЯ 1.1. ЕВРОПЕЙСКИ И НАЦИОНАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ФИНАНСОВИЯ СЕКТОР
МОДЕРАТОР: Ирина Казанджиева, началник направление “Банкова политика и анализи”, Асоциация на банките в България
СЕСИЯ 1.2. СРЕДСТВА ЗА ПРЕХОД КЪМ ДИГИТАЛНАТА ИКОНОМИКА
МОДЕРАТОР: Светла Несторова, председател на УС на Асоциация на българските застрахователи (АБЗ), главен изпълнителен директор на ЗEАД "Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп" EАД
11:20-11:40​ Как Европейският платежен съвет подпомага иновативните плащания в Европа - фокус върху SCT Instant. Етиен Госе, генерален директор, Европейски платежен съвет 11:20-12:00 SWIFT GPI – нов стандарт в трансграничното платежно пространство. Мариана Янсен, SWIFT GPI, EMEA
11:40-12:00​ Иновативни решения за покриване изискванията на новите регулации. Пьотр Сковронски, мениджър за територията на Източна Европа, включително България, Informatica 12:00-12:20 Ролята на ИТ в дигиталния бизнес модел. Свилен Станчев, търговски директор, Ай Би Ес България
12:00-12:20​ Как чрез иновативни технологии SAS посреща регулаторните предизвикателства в сектора на финансовите услуги. Лукаш Либуда, главен мениджър бизнес решения, Pre-Sales Risk Practice South EMEA, SAS Institute 12:20-12:40 Автоматизация на самообслужващото банкиране с роботика и изкуствен интелект. Валерия Бояджиева, ръководител отдел "Продажби и предпродажби", Интраком България
12:20-12:40​ БОРИКА - интегратор за въвеждането на PSD2 у нас. Правила, срокове, последващи инициативи. Иван Велков, директор "Разработка на продукти и услуги", БОРИКА 12:40-13:00​ Дигитализация и оптимизация на бизнес процесите. Милена Милева, бизнес архитект, СИРМА БК
12:40-13:00 Прагматично за PSD2 – Икономически ефективно решаване на регулаторния пъзел. Александър Милошевич, главен софтуерен архитект, Асеко CEE 13:00-13:20​ Блокчейн ще промени търговията с активи (децентрализиран обмен, токeн суап). Паскал Таларида, съосновател и изпълнителен директор, Jarvis Edge
13:00-13:20​ Мобилни малуер заплахи и ефективни мерки за противодействие. Стефаан Сеиз, архитект по сигурността, VASCO Data Security  
13:20 – 14.20​ Обяд  
СЕСИЯ 2.1. УСТОЙЧИВА ИНФОРМАЦИОННА СИГУРНОСТ
МОДЕРАТОР: Рамона Червенкова, CGEIT, CRISC, ISACA-Sofia Chapter
СЕСИЯ 2.2. ПОСТАВЯНЕ НА КЛИЕНТА В ЦЕНТЪРА НА ФИНАНСОВИТЕ ОПЕРАЦИИ
МОДЕРАТОР:
 Илиян Котев, ръководител офис "Управление на дигитални проекти“, Пощенска банка
14:20-14:40​ Изисквания за сигурността на плащанията, произтичащи от новия Закон за платежните услуги и платежните системи. Александър Костов, ръководител екип, дирекция "Методология и финансови пазари" и Красимир Кръстев, главен експерт, дирекция "Платежен надзор", Българска народна банка  14:20-14:40​ Финансова култура у младите в България и ролята на банките. Даниела Улямова, началник управление „Информационна трансформация“, Банка ДСК - Централно управление
14:40-15:00 Съответствие със SWIFT: новият глобален бранд за AML (противодействие на прането на пари), проследяване на санкциите и KYC (познаване на твоя потребител). Джудит Баракс, старши директор "Платежни пазари", ЦИЕ, SWIFT 14:40-15:00 Високо производителни организации - ключ за успешна дигитална трансформация. Мартин Кулов, мениджър на Dynatrace за България,  Provice Informatika Kft
15:00-15:20 Киберсигурност до краен предел. Лиор Замир, мениджър "Техническо консултиране", Radware 15:00-15:20 Трите ключови аспекта на омниканалното клиентско изживяване. Радой Стоянов, BULPROS Industry Digitalization Offering Leader
15:20-15:40​ EcoStruxure IT – наблюдение, управление и сигурност от физическата инфраструктура до облака. Калоян Георгиев, инженер Индустриална автоматизация и управление на енергията, Schneider Electric 15:20-15:40 От KIOS до дигитално банкиране с помощта на MDES – всички услуги на едно място. Радко Желев, ръководител "Продукти и архитектура", Пайнетикс АД
15:40-16:00​ Що е то PCI DSS и има ли почва у нас? Павел Камински, CISSP, CISA, CEH, oперативен директор, Seven Security Group 15:40-16:00​ Q & A
16:00 – 16:30 Кафе пауза
16:30-17:30 СЕСИЯ 3. ДИСКУСИЯ: ФИНТЕХ - "ЗАПЛАХА" ЗА БАНКОВИЯ СЕКТОР ИЛИ СТИМУЛ ЗА ТЕХНОЛОГИЧНО РАЗВИТИЕ                                      
МОДЕРАТОР: Никола Няголов
, Principal Consultant, ITNL Bulgaria
Акценти:
« Директивата PSD 2 - колко бързо банките ще се адаптират към промяната и ще започнат да взаимодействат с финтех компаниите
« Как финтех компаниите ще заслужат доверието, което потребителите имат в банковите институции
« Предоставяне от финтех компаниите на банкови услуги със или без съгласието на банката. "Агресивните" подходи
« До каква степен са адаптируеми CEO-та на финтех и "техфин" компаниите към технологичните иновации
« Финтех - причината банките да пристъпят към технологична инвестиция и развойни центрове?

Участници:
« Встъпителна видеопрезентация от Ралф Якоб, ръководител звено "Финансови услуги на дребно и плащания" , DG FISMA, Европейската комисия
« Юрий Генов, изпълнителен директор, Банка ДСК
« Кирил Кирилов, CIO и вицепрезидент, Алианц България Холдинг
« Паскал Таларида, съосновател и изпълнителен директор, Jarvis Edge
« Владислав Димитров, изпълнителен директор, Дайс Софтуер

Партньори

Контакти